Látogatók

2022. augusztus 4., csütörtök

Tíz éve...

 Tíz évvel korábban, 2012-ben megírtam életem első komolyan gondolt romantikus regényét, amitől nem vártam túl sokat, elvégre egy kísérlet volt. Ez volt a Két lépésre a mennyországtól. Csupa felkavaró dolgot sikerült összeírnom abba a könyvbe.

2014-ben jelent meg a Publio Kiadónál.

Az ezt követő években sok más könyvet írtam, ugráltam a műfajok között és nem terveztem újabb romantikus témába bonyolódni. 

Aztán 2019-ben felmerült bennem a gondolat, hogy Mesmira és Sayid hogyan tengethetik az életüket? Naponta megtépik egymást, hogy aztán vad szenvedéllyel béküljenek ki? Újraalkotják a szabályaikat, betartják egyáltalán? Fuldokolnak a boldogságban, és mindketten betörtek a közös életük szigorú tradícióinak nyomása alatt, vagy a vér szava erősebb?

Eleinte csak játszadoztam az ötletekkel, aztán végül megírtam a folytatást. Ha valamit megtanultam az írásról a sok-sok év alatt, hogy ami ki akar jönni, azt engedni kell, aztán majd kiderül mi lesz vele, ha már készen van. 

Így voltam ezzel a könyvvel is. Mesmira nagyon meg akarta mutatni, merre kanyarog a sorsa, én pedig engedtem. Néha itt a blogon elejtettem erről a könyvről pár szót, de nem sokat, mivel nem akartam olyasmit ígérni ezzel kapcsolatban, amit nem tudok aztán teljesíteni. 

Most viszont jó hírt hoztam mindazoknak az olvasóimnak, akik szerették a Két lépésre a mennyországtól című regényemet és kíváncsiak, mit történik a folytatásban.

Augusztusban a NewLine Kiadónál megjelenik a második kötet Sebzett vad címen.

Egyelőre e-könyvben kerül a kiadó webshopjába, később tervben van a nyomtatott verzió is.

Megmutatom a borítót is, ami Szabó Enikő gyönyörű munkája.
Nagyon köszönöm, Enikő a végtelen türelmedet hozzám! :)

Mindenki, aki szerette az első részt, remélem kíváncsi lesz erre is.

Az összeborzolt idegeitekért előre elnézést kérek. Jah, nem is! 😁😁😁  Nekem muszáj rombolnom és építenem.

A Fülszöveg:

 Tönkrement házassága után Mesmira Hampton, az angol írónő, a Közel-Keletről haza
költözik sebeit nyalogatni, önmagát megtalálni és írói karrierjét feléleszteni. Volt férje
túlságosan is mély sebeket ejtett ahhoz, hogy az új élethez egy esetleges szerelem is szóba 
 jöhessen. A magányos öngyógyulásában azonban megzavarja a jóképű orvos, Jason Wescott,  
aki nemcsak új főnöke, hanem a főbérlője is egyben. A férfi mindent bevet, hogy Mesmira
közelébe férkőzhessen, a nő pedig azért, hogy távol tartsa őt magától.
 
 Elragadó, szenvedéllyel és érzelmekkel átszőtt játszma kezdődik kettejük között. A férfi
feledtetni akarja a volt férj okozta fájdalmakat, de akadnak a környezetükben olyan személyek, 
akik nem nézik ezt jó szemmel. A múlt pedig túl erős marokkal kapaszkodik Mesmirába, 
hogy visszaédesgesse a régi boldogságba.
 
El lehet-e felejteni egy világrengető szerelmet? Begyógyulhatnak a sebek, hogy egy új
szerelem virágozhasson fel a régi romjain?

A megjelenéssel kapcsolatos konkrétumok hamarosan!


Üdv,

Ash


3 megjegyzés:

Írj megjegyzést: