Látogatók

2021. szeptember 11., szombat

Farkasok között...

 Van úgy, hogy az ember elkövet valami kapitális baromságot… Jó esetben bármilyen kínos is, túl lehet lépni rajta és az idő elmossa az emlékét. De van, hogy a bűnös kis játéknak súlyos következménye lesz, ami fenekestől rúgja fel az életünket és nem csak a miénket, de azokét is, akik nem érdemlik meg, hogy a mi hülyeségünk miatt megbicsaklik a sorsuk.

Mi mindent tennénk meg, hogy eltussolhassuk a ballépéseinket? Lehet-e kegyes hazugságra építeni egy szerelmet és megtartani a boldogságot? Mennyi veszteséget bír ki az esendő szív? Minden titok kitudódik, minden csalót lelepleznek egyszer.

Bármelyikünkkel megtörténhet…

 

 

– Ah, nézd csak! Az utolsó palack. Igyunk egy pohárral! – kaptam fel az üveget.

Richard bólintott, de közben a hátát a konyhapulthoz támasztotta, hogy biztosan megtartsa magát.

– Jó, de utána mennem kell.

A pultra raktam a palackot és próbáltam kivarázsolni a dugót, de a kezemben nem volt elég erő. Halkan nevetgéltem saját magamon, hogy milyen ügyetlen vagyok. Hirtelen Richard a hátam mögé állt és két oldalról a karjai gyűrűjében tartva a kezemre fonta a kezeit.

– Majd én – mormogta közvetlenül a fülem mellett.

Közel volt, nagyon közel. A testünk összeért, a hátam a mellkasához szorult, fenekem az öléhez. Lebénultam. A lehelete a halántékomat melengette. A csuklómból elszállt az erő, már nem az üveg kinyitásával foglalkoztunk, Richard csak a kezemet tartotta a tenyerében.

Arcát oldalt a fejemhez simította és a hajamba suttogott nagyon halkan.

– Robyn...

Tüzes kígyók tekergőztek a nyakszirtemtől lefelé odabent a testemben és amerre csak haladtak megolvasztottak mindent. Lehunytam a szemem és sóhajtottam, mert képtelen voltam másra. Az a sok–sok alkohol ádázul parázslott a véremben, elgyengítve az ellenállásomat.

Richard mintha csak megérezte volna, mi zajlik bennem, lassan a derekamra simította a kezeit és maga felé fordított. A testünk egymásén súrlódott, az illata az orromba kúszott, csábított.

– Nem szabad – lihegtem félig lehunyt szemhéjam alól, mégis az ajkára fókuszáltam.

– Tudom – mondta sötét, vágytól ködös tekintettel.

                                                                                                       Ashley Carrigan: Farkasok között


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj megjegyzést: