Látogatók

2022. szeptember 6., kedd

Sebzett vad - NewLine Kiadó Megjelenés!

 MEGJELENT AZ ÚJ KÖNYV!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Örömmel jelentem be, hogy megjelent a Sebzett vad című regényem.

A NewLine Kiadóval közösen elhoztuk nektek a Két lépésre a mennyországtól folytatását, hogy megismerhessétek, mi történt a szereplőkkel.

A NewLine Kiadó webshopjában e-book formátumban éritek el a könyvet.

Itt:  

https://shop.newlinekiado.hu/Ashley-Carrigan-Sebzett-vad-ebook 

Most 15% -os kedvezménnyel juthattok hozzá.

A szépséges borító Szabó Enikő munkája. Végre megvalósíthattuk egy régi tervünket, hogy együtt dolgozunk egy könyvem borítóján. Na, akkor ez pipa! ✔

Köszönet a kiadónak a nagyon korrekt közös munkáért! 

Tízéves évfordulót ünneplünk ezzel a megjelenéssel, hiszen az első részt 2012-ben írtam. Vagyis, ez egy pezsgőpukkantós alkalom nekem. Ez egy újabb mérföldkő az írói utamon.

Egy kicsit mesélek röviden a könyvről, arról, hogy miért is írtam meg, annak ellenére, hogy nem vagyok egy romantikus alkat. Még csak olvasni sem szoktam ilyesmiket. Ez annak dacára igaz, hogy  ilyesmiket is írok. Sokan azt kérdezik tőlem, akkor hogy-hogy mégis írok romantikust? Őszintén? Fogalmam sincs. 😏 Csak úgy jönnek. Néha… Túlnyomó többségében nem erről a zsánerről szól az írói létem.

Mióta megírtam Mesmira és Sayid történetét és utána évek teltek el, kezdett birizgálni a gondolat, hogy mit csinálhatnak? Két erős jellem, totál különböző háttérrel, neveltetéssel és elvárásokkal, hogyan képes megbirkózni a házassággal? És a fent említett - nemvagyokromantikus, nembíromanyálat - beállítottságom miatt, nem hittem, hogy minden olyan simán menne nekik. Sőt, ahogy keringtek bennem a gondolatok és áttörtek a jelenetek képei az agyam ködös hátsó zugán, egyre inkább láttam, hogy úh, ba… ki! Nekem van igazam! Ismerjük Sayidot és ismerjük Mesmirát. Van még kérdés?

Bármi is történik a Sebzett vad lapjain, egy dologban biztos voltam, hogy Mesmira megérdemli azt, amire vágyik. Ez a csaj nehéz dolgokon ment keresztül, de a bizakodása töretlen maradt. Néha a saját hülyesége és naivitása vitte tévútra, máskor a konoksága, ahogy Sayid sem volt angyal. Nagyon nem.

És akkor még nem említettem az új szereplőt, aki színre lép és jól felborít mindent. Mindezt úgy csinálja, hogy szívesen elnézegetem miközben belegázol a dolgok közepébe. Én nagyon megszerettem őt. Imponál, ha valaki becsülettel elismeri a hibáit, és ez a személy képes erre. Bár szükségeltetik hozzá neki egy seggberúgás...

Ahogyan az első rész kapott hideget-meleget, nyilván ezzel is így lesz, hiszen nem vagyunk egyformák-szerencsére. Nem bánom, ha legszívesebben megdobálnátok azért, amit műveltem. Nem szolgálok ki elvárásokat, mert ott elvész az alkotói szabadság. Így láttam a történetet és így írtam meg. Már korábban is említettem: én rombolok, hogy utána építkezhessek. Ezt imádom az írásban! Ezt akár falvédőre is hímezhetném… 😄

A múlt – a jelen – és a jövő meséje ez. Többnyire ugyanazokat a dolgokat akarjuk, stabilitást, biztonságot, hűséget (ha lehet) és szerelmet egy olyan társ oldalán, akiben megbízunk, akinek a kezébe merjük tenni az életünket és kitartunk egymás mellett a nehezebb időkben is. Mesmira sem akar mást. Erről szól ez a könyv.

Most pedig a komolyabb bekezdés: 

Ez a könyv magánkiadásban jelenik meg. Az én kockázatom és felelősségem, senki másé. Az a bizakodó terv, hogy hamarosan megjelenjen a nyomtatott papíralapú verzió is. Annyira csodás lenne az első kötet mellé tenni! Ezt az e-book fogyásának kellene kitermelnie.

Amennyiben a letöltő oldalakon, csoportokban és blogokon elterjed a könyv, és súlyos károkat okoz nekem ez az illegális művelet, azonnal levetetem a könyvet és ezzel végeztem a kiadás ezen formájával. Nem lesz több könyv. Befejeztem. Nem azért dolgozom. 

A támogatásotokat és a segítségeteket kérem, hogy tiszteljük meg egymást a becsülettel, hogy ne kelljen veszteségként elengednem ezt az egészet, és lehetőség nyíljon a többi fiókban várakozó regényem megjelenésére is.

Köszönöm, ha kíváncsiak vagytok erre a könyvemre és a többire is!

Ti vagytok a legjobb közönség. A kedvességetek, a lelkesedésetek és a privátban írt soraitok mindig megmelengetik a szívemet. Olyan váratlan és örömteli pillanatokat tudtok okozni a leveleitekkel és a dedikálások alkalmával, hogy el sem hinnétek. 

Nagyon köszönöm! 💗

Szóval, akkor belököm közétek a Sebzett vadat.

Csókol benneteket:

Ash

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj megjegyzést: