Látogatók

2022. február 17., csütörtök

Napra pontosan két éve....

 Betonka volt olyan kedves és szólt, hogy napra pontosan kettő éve jelent meg egy blogbejegyzése az akkor friss Az oroszlán árnyékában - Negin 1. című könyvem kapcsán, aminek én voltam a témája.

Azóta nagyon sok minden megváltozott az életemben. Már megszámolni sem tudom. Jobban mondva azt kellene számolni, mi maradt meg, mert azzal hamar végigérnék. Pedig csak két év volt.... 

De ezt a mostani verziót jobban szeretem.

Azóta másik cica van, amik a felsorolásban szerepelnek finomságok és kedvenc kaják, azokat már nem eszem, ellenben leadtam 22 kilót eddig. Már nem nézek sorozatokat sem, mert arra sincs kapacitásom, nem igazán dohányzom-bár piszkosul hiányzik. Unicum és társai is már a múlté. Másik munka, új barátok, teljesen új ruhatár- ez utóbbi kényszerből, még kevesebb alvás, új kedvenc íróim is lettek, J.R. Ward, Kresley Cole, L J. Shen, Sarah J. Maas és így tovább....

Ami pedig óriási öröm, hogy azóta megjelent a Negin folytatása, a Tűzvarázsló is!

Olvassátok el, mert Betonka képes volt rávenni, hogy eláruljak egy-két olyan apróságot, amit nem szoktam.

https://betonkabulija.blogspot.com/2020/02/ashley-carrigan-az-oroszlan-arnyekaban.html?fbclid=IwAR3bS9MJiv56Nijr59ric70hy42TDx5gVmaAfYgmu_r0VssgIzby-kzZ90Y 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj megjegyzést: