Látogatók

2020. október 4., vasárnap

Új projekt

Most, hogy végeztem a Silverrel, ráfordulhatok az új projektre.

Igazából 2016-óta lóg ez a téma a levegőben.

Amikor megírtam az Árnyjátékost, már akkor tudtam, hogy van benne egy szereplő, akivel még muszáj lesz foglalkoznom. :)

Akik olvasták a könyvet, többen is felvettették, hogy érdekes lehetne, ha Jaromír Glogowski, a lengyel gengszter kapna egy külön sztorit. Én is hajlottam a dologra, különösen azért, mert nagyon bírtam a pasast.

Úgy voltam vele, hogy majd egyszer sor kerül rá, nem hajt a tatár. Ha magától eljön az idő, hogy letarol az ötlet, a sugallat, majd akkor foglalkozok vele. Na, kérem szépen! Négy év kellett hozzá. Most eljött Jaromir ideje. Igazából váratlanul zuhant be az ő történetének ötlete, méghozzá nagyon konkrétan, pedig időközben teljesen más tervvel/tervekkel voltam elfoglalva. Jaromír egyszerűen (hogy képletesen szóljak) rám rúgta azt a bizonyos ajtót, hogy akkor ő megjött, itt van és szíveskedjek vele foglalkozni. Mit lehet tenni? Jól van, drágám, legyen így! 

De hát ez már csak így működik...

Még nincs munkacíme, ezért 'Jaromir könyve' néven fogom emlegetni, amíg be nem villan egy cím. Viszont már jó sokat jegyzeteltem és a fejemben összeállt a kép. 

Önálló történet lesz, nem lesz köze az Árnyjátékoshoz. Jaromir van olyan szexi, keménytökű és jó szívű gazfickó, hogy megérdemeljen egy teljesen külön sztorit.

Ez mellett van egy másik könyvötletem, az is jegyzetelés szintjén van, de erről most még nem beszélek. 

Ez az évem eddig elég húzós volt írás szempontjából (is). Befejeztem a Tűzvarázslót, a Negin második részét, le is szerkesztettük, de nincs róla infóm, hogy megjelenhet-e még idén.  

Megírtam a Holdherceget, ami speciálisan szuper kaland volt és imádtam. 

Megírtam a Silvert, ami most a tesztolvasóknál van.

És még idén a telet tutira Jaromírral töltöm. Hm, jó lesz!


 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj megjegyzést: