Látogatók

2019. október 14., hétfő

Kész vagyok!

Sziasztok!

Elkészültem a Tűzvarázsló című regényem kéziratával, ami a Negin 2. része.
Vaskos kis paksaméta lett. Ez itt kérem, 525 oldal kézzel lekaparva.
Öt boldog hónapig írtam és nagyon élveztem minden pillanatát, akárcsak az első résznél.
Csordultig van izgalmas, szórakoztató, kalandos és szenvedélyes jelenetekkel, különös figurákkal.
Alaposan kiélhettem magam.

Amíg az első rész megjelenésére készülünk, addig ez a regény is szépen megszületett.
Most átolvasom egyben az egészet, hogy lássam, mit is műveltem. Utána kezdődik a begépelés és csiszolgatás.
Azután pedig megy a tesztolvasóimhoz.

Addig is, amíg ezen melózok, nagyon várom, hogy Az oroszlán árnyékában című első kötet nyomdába kerüljön és végül megjelenhessen és ti olvashassátok. 







2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Sokat dolgoztál, de biztos ismét valami csodálatosan izgalmas történet született.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igen, sok volt, főleg így egymás után a két rész, de nagyon sikerült elmerülnöm benne és most ott állok, hogy akkor mi van? El kell engedni őket? Jaj,ne még! :)
      Vannak karakterek, akiket nagyon megszerettem.

      Törlés

Írj megjegyzést: