Látogatók

2019. május 4., szombat

Nosztalgiázzunk!


  Volt egy regénysorozatom, amit 1999-2015-ig írtam és nyolc kötetet ölel fel. Igen, a Morwen sorozatról van szó. Minden része a Publionál jelent meg. 
Sokan vagytok, akik erről a sorozatról ismertetek meg, még blogos koromból és akkor kezdtetek olvasni tőlem és követni a további lépéseimet. Még jól emlékszem, amikor minden este a blogra felkerültek az új fejezetek és ti nagyon vártátok. Akik azóta is velem vagytok ezen a hosszú úton, köszönöm Nektek és kérlek tartsatok ki, mert jövök még hasonló témákkal.  
Amikor 1999-ben elkezdtem írni az első részt, még nem volt hazai szerző, aki ezzel a témával próbálkozott volna. Egyébként az írói álnevem is ekkor keletkezett, mert a műfaj, amiben hosszú ideig írtam, ezt követelte meg. Ez pedig tökéletesen egybevágott az én elképzelésemmel, az írással és a szerzői név használatával kapcsolatosan.
 Azóta rengeteg dolog történt, sok minden mást írtam, belefolytam más műfajokba is, kipróbáltam magam ebben-abban, kisebb-nagyobb sikerrel, de be kell vallanom, Morwen és társai örökké a szívemben élnek. Hiába tekintem befejezettnek a történetünket, azért az nem megy ilyen egyszerűen. Túl sok időt töltöttem el velük és rengeteg élmény köt hozzájuk. Még mostanában is megesik, hogy felszikrázik bennem, egy-egy új ötlet, milyen új sztorival folytatnám a meséjüket. Morwen árnya mindig ott áll mögöttem és vár. 
 A vámpír érának azonban most jó hosszú időre leáldozott, így biztosan nem születik új kötet, legfeljebb csak saját magamnak. Mert az írónak is kijár a kis önző szórakozás. 😉
Manapság, ha valakinek megemlítem, hogy van egy vámpírsorozatom, elhúzza a száját az illető, mert hát ez a téma véres és különben is... vagy a Twilight jut eszébe, amit inkább hagyjunk...
Az előítéletek megfosztják az olvasókat valami jótól. Mert a Morwen sorozat hiába vámpírokról szól, a legkevésbé sem a vérivást ünnepli. Nem tapicskolunk a vérben, nem horror, nem az a lényeg. Rengeteg izgalmas akciójelenet, dráma és nem kevés erotikus feszültség van benne, (amint azt az alábbi részlet is jól megmutatja) és első kézből nyújt betekintést a vérivók színes élményeibe, a politikai és hatalmi játszmáikba, a komplikált kalandjaikba. És ne feledkezzünk meg az elragadó karakterekről sem! Mert ki ne akarná, hogy egy olyan pasi kínálná fel neki a halhatatlanságot, mint Melkor, Udimu, vagy Tristan, esetleg Gabriel?
Az alábbi részlet a lezáró kötetből, a Megtorlásból van és az Udimu team-nek kedvez.😀💓
Nosztalgiázzunk!




 Átsasszéztam a nappalin, amikor egyszeriben különös érzés csapott le rám. Nem voltam egyedül, mint ahogy azt addig a pillanatig hittem.
 A galambszürke modern kanapén Udimu ült kényelmesen hátradőlve. Zöld írisze ragyogott a hajnali erőtlen fényben.
 A szívem ugrándozott a mellkasomban.
  – Mióta vagy itt? – Halk volt a hangom a meglepetéstől és az elfojtott örömtől.
  – Egy ideje.
  – Mit akarsz?
  – Már mondtam, hogy beszélnünk kell. Nem tértél vissza, így én jöttem hozzád – felelte puha, mély hangján.
  – Egyedül?
  – Igen.
  – Könnyelmű vagy, hogy Harland nélkül járkálsz ebben a városban.
  – Ehhez nincs rá szükségem – felkelt a kanapéról és közelebb jött.
 A tekintete és a mozdulatai határozottságot árasztottak. Királyi jelenség volt most is, mint mindenkor. Mindegy volt, hogy a matt szürke hajnali fényárnyékos lakásom nyújtotta a színfalakat, vagy a Tuat lenyűgöző ősi környezete. 
 Mereven álltam vele szemben. Tetőtől talpig borzongtam a jelenlététől. Hiába telt el annyi év nélküle, a hatása most is éppolyan intenzív volt rám, mint régen.
  – Nem kell tartanod tőlem – mondta.
  – Csak óvatos vagyok.
  – Semmi sem változott, Morwen.
 Zavaromban halkan nevettem és a szívem nehéz lett.
  – Dehogyisnem! Épp ez az! Minden megváltozott, Udimu. Egyikünk sem ugyanaz már, mint a kezdetekkor, amikor először találkoztunk és együtt kalandoztunk. Te király lettél, Melkor meggyengült és örök ellentét állt közénk. Én is más lettem, keserűbb és rosszabb. Ha azt a nőt keresed bennem, akivel rövid kis liezonod volt, akkor hiába jöttél. Olyan dolgok történtek, amik elveszik a lehetőségét, hogy a korábbi életünket folytassuk. Nem látom a jövőt, nem tudom, hogyan tovább.
  – A liezon előtt is barátok voltunk és utána is. Az érzéseim nem változtak. Igen, látom rajtad a változást, de ellentétben veled, szerintem ez a folyamat nem olyan sötét, mint hiszed. Pontosan így értékellek, ahogy vagy, amilyennek formálódtál. 
 Közelebb lépett egyet, én pedig hátráltam előle.
  – Nem szeretném, ha tévesen jobbnak hinnél annál, ami az igazság. Szörnyűségeket műveltem, mióta nem találkoztunk. A fekete kristály ügye túl sokat követelt tőlem. Pont olyan rohadt dög lettem, akiket mindig is megvetettem. 
 Elfordultam tőle és a hatalmas ablaktáblához mentem. Távol az ég alja sárgás szürkén kezdte felfedezni a hajnalt magának. Mivel tél volt, ez nem ment gyorsan és ragyogóan.
 Udimu a hátam mögé lépett.
  – Javarészt miattam kellett elszenvedned, mert a Tanács nekem akart ártani. Szeretnélek valahogy kárpótolni.
  – Erre nincs szükség. Különben is, mi nem szoktunk lelkizni. Hagyjuk ezt! – mondtam anélkül, hogy ránéztem volna.
  – Érted jöttem vissza – szólalt meg komoran.
  – Azt hiszem, nem is maradt más választásom, mint veled menni. Itt nincs túl jó hírem és nem látnak szívesen – jegyeztem meg fanyarul.
  – Nem így értettem. Ne tégy úgy, mintha nem tudnád, miről beszélek! Ahhoz túlságosan árulkodóan vibrálsz az izgalomtól.
 Erre már rá kellett néznem. Az arcom valóban égett.
  – Kérlek, ne csináld ezt! Nekem nincs költői szép lelkem, angyali türelmem, nem vagyok önzetlen, odaadó és kedves. Minden olyasmi hiányzik belőlem, ami méltóvá tehetne az érzelmeidre.
 Lassan, élvezettel elmosolyodott, majd mélyen a szemembe nézett.
  – Amikor Melkorral elmentél a Vérbálra, arra a küldetésre, tudtam, hogy visszaszerez tőlem és elveszítelek. Nem tűrte, hogy nem vagy az övé. Nem fogadta el, hogy máshoz kötnek érzelmek. Ő sosem tudott veszíteni, nem viseli el a kudarcot.
  – Van, aki igen?
  – Néha meg kell hoznunk ezt az áldozatot másokért.
 – Nem kellett kényszerítenie semmire – emlékeztettem. – Én is akartam. Sajnálom, hogy megbántottalak és csalódást okoztam. Akkoriban boldog voltam…
  – Elfogadtam. Legyőztem a saját vágyaimat, elzártam őket az érzéseimmel együtt. Házassági szertartást celebráltam nektek és hinni akartam, hogy ez a helyes lépés mindannyiunk számára. Azt reméltem, a Tuat vezetése, a hatalom megszilárdítása elegendő figyelmet és elkötelezettséget kíván majd tőlem, hogy ne kelljen rád gondolnom.
 Elakadt a lélegzetem. Hova fog kilyukadni?
  – Valójában Melkor és te a kezdetektől fogva valamiféle kimondatlan harcot vívtatok egymással. Mindketten túl erősek vagytok, egyikőtök sem képes engedni, behódolni a másiknak. Ő mindig is azt az elvet vallotta, hogy a sarjai és az asszonyai alá tartoznak, rendelkezik felettük.  Veled sincs ez másként, csak te kilógsz a sorból, mert nem engeded föléd kerekedni.
  – Ez így nagyon ki van sarkítva – szóltam közbe.
  – Miért? Talán nem igaz?
 A szívem mélyén tudtam, hogy jól látja. Az örökös csatáink abból adódtak, hogy Melkornak nem voltak ínyére a döntéseim, a lépéseim.
 Felcsattantam.
  – Akkor most elégedett lehetsz! Borult az idill! Vége a kapcsolatomnak vele.
  – Nem okoz örömöt, hogy ti ketten elvesztettétek a boldogságot. De nem leszek álszent, beismerem, hogy ezért vagyok itt, mert magamnak akarlak.
  – A mindenit! Te aztán nem kertelsz – nyögtem.
 Felemelte a kezét, megérintette az arcomat. Elhúzódtam tőle.
  – Mégis, hogy gondolod?
 Alig hittem, hogy kimondta ezeket a szavakat, noha a lelkem legmélyén mindig is tudtam, hogy miféle érzelmeket fojt el irántam. Tudtam, de nem törődtem vele, mert önzően lubickoltam a Melkor nevű szenvedélyben. Vak akartam maradni, mintha ez felmenthetett volna a korábbi könnyelműségem alól. Álmokat kergettem, nagyon-nagyon sokáig. A keserű, szomorú ébredés pedig felégette bennem a reményt, hogy még valaha megengedhetem magamnak a boldogság nyújtotta szabadság érzését, a teljesség káprázatát. Már nem hittem efféle romantikus mesékben, csak a nyers valóságban.
 És most itt állt ő a lecsupaszított igazságával és lerombolni készült az én nehezen felépített erődöm védőfalait, hogy mögéjük férkőzzön, elérjen hozzám, a keménnyé fagyott szívemhez. Annyira szerettem volna, ha sikerül neki…
 Felhergelt a vágya és a határozottsága, ahogyan az arcomba mondta. Mindenkinél jobban tudta, hogy hozzám csak feszítővassal lehet eljutni a páncélom alá. Eljött a messzi birodalmából, hogy visszaszerezze, ami az övé volt egy röpke boldogító időre. Hozzám nem a herceg jött el fehér paripán, hanem egyenesen a király.
  – Gyere el velem a Tuatba! Légy a párom! Állj mellettem! – mondta halkan és a bársonyos mély baritonja a bőrömön táncolt.
  – Van egy asszonyod a Tuatban. Dióra aligha nézné ezt békésen. Megmentett. Eljött és segített rajtunk. Soha a büdös életben nem tennék vele ilyen aljasságot. Ti ketten…
Udimu közbe vágott.
  – Csak ez tart vissza tőlem?
 Zöld szemét bámultam és a levegő átforrósodott körülöttünk. Ordítani akartam, hogy igen.
   – Mert akkor biztosíthatlak, hogy Dióra és én nem vagyunk egy pár. Ő Kenna asszonya volt, őt szerette, nem engem.
 A tekintetétől elolvadtam, a régi érzések úgy robbantak elő bennem a hét lakat alól, hogy fulladoztam. Az nem lehet, hogy ez a csodálatos félisten tényleg engem akar! Ilyen csak a mesében van.
  – Ehhez én túlságosan romlott vagyok – szaladt ki a számon.
 Elhátráltam, nekiütköztem az ablaknak. Udimu utánam moccant. Két tenyerét a hideg üveglapra szorította a fejem két oldalán. Fölém hajolt.
  – Ezt nekem hiába bizonygatod. Pontosan így kellesz, ahogy vagy. Megőrülök a közelségedtől, érinteni akarlak, eggyé olvadni veled. – A szavai a számat cirógatták. – Túl sokat vártam. Elfogyott a türelmem, Morwen. Engedj magadhoz! Engedd, hogy szeresselek!
 A vágy forró folyamként kúszott szét bennem, már kihabzott a fülemen, égette az ölemet.
 Lehajtottam az arcomat.
  – El akarsz csábítani.
  – Azon vagyok. – A nyakamhoz hajolt és mélyen beszívta az illatomat.
 Megfeszültem, annyira kívántam.
  – Kérlek…! – sóhajtottam.
 Felegyenesedett. Hosszú fekete szempillái alól figyelte az arcomat.
  – Nem jól értelmeztem a reakcióidat? Tolakodónak veszed a közeledésemet? Túlságosan nyomulok? Akkor bocsáss meg, kérlek!
 Belém nyilallt a bizonytalansága. Nem akartam, hogy tévesen értelmezze a vonakodásomat.
 Leeresztette a két kezét.
  – Nem! Dehogy! Csak félek…, ettől az egésztől. Tőled – suttogtam rekedten.
 Újra megolvadt a tekintete. Megfogta a kezemet és közelebb húzott magához.
  – Ugyanaz vagyok. Ez majd emlékeztet. – A számra hajolt és lassan, égetően forrón megcsókolt.
 Az ajka lágy húsa bizsergetett, önként adtam magam át az édes mámornak. Szabad karjával szorosan átölelt, a testünk egymáshoz préselődött és én belekapaszkodtam. Apró tűzijátékok pukkantak bennem és szították a vágyamat. Az energiák oly hosszú idő után felismerték egymást és elkezdtek összekapcsolódni, csodás élményt nyújtva. A hosszú, szenvedélyessé erősödő csók közben mindjobban éledezett a sürgető éhségünk, hogy csupasz bőrt érinthessünk.
 Udimu finoman az ablakhoz nyomott és az ölét az enyémhez feszítette. A gerjedelmére rögtön reagált a testem. Hullámokban jött a kínzó, mégis kábító remegés, az alsó kis izmaim rángatózása.
  – Egek! – sóhajtottam vakon az élvezettől.
 Udimu két tenyere a fenekemre csúszott és még szorosabban húzott magához, miközben a számra suttogott.
  – Ha kicsit is kedvelsz, most engedsz nekem.
 Ajka a fülem mögött, a hajam tövénél kalandozott, lehelete a bőrömet perzselte.
  – Kicsit?! – vinnyogtam elfúló hangon.
 A melleim égtek, ahogy összedörzsölődött a mellkasunk.
  – Igen – hebegtem lehunyt szemmel.
  – Előbb hallanom kell, hogy te is így akarod.
 Halkan nevettem.
  – Most mondtam igent.
 Felkapott, az ölére emelt, én pedig a lábaimat a dereka köré kulcsoltam.
  – Merre? – kérdezte.
 Az állammal a megfelelő irányba böktem, amerre a hálószoba volt.
 Könnyedén lépkedett velem, mintha meg sem érezné a súlyomat. Ahogy leeresztett az ágyra, magammal húztam.
  – Bárcsak előbb jöttél volna el! – súgtam.
  – Most már itt vagyok.
 Megcsókolt és abban a pillanatban magával rántott a türelmetlen, követelőző és mohó őrületbe.
Alig vártam, hogy a szép testét érinthessem, széles vállát, izmos karjait, lapos hasát, hosszú combjait. Emlékeztem az illatára, a súlyára és az értő szerelmi fogásaira, amik most még fokozottabban hatottak rám. Éreztette velem, hogy neki örömünnep, ha hozzám érhet, és én viszonoztam a szenvedélyét. Hangos nyögéssel fogadtam a testünk összeforrását és felajzott, mennyire tudja, mit hogyan csináljon velem, hogy elveszítsem a maradék önkontrollomat is. A kettőnk energiája bitangos hullámokkal keringett a szobában, feszegette a falakat és az üvegtáblákat.
 Nagyképűség volt azt hinnem, hogy a szeretkezésünk kisülései hívták életre a kirobbanó vihart. Dörgött odakint a mocsárszínű égbolt és a fekete, vészjósló felhők okádták az esőt, odavagdalták a hatalmas ablaküvegekhez. Mégis nagyon passzolt a vad vágtánkhoz, a szívünk dübörgéséhez.
 Udimu szeretett volna féltőn szeretni, óvni engem, dédelgetni, de a gerjedelme kiütötte az óvatos úriembert és fenevadat csinált belőle. Nem bántam.
 Úgy rándultam össze az orgazmustól, mintha villanyáram cikázna át az ölemen és végig felvágtatott a gerincemen, majd landolt az agyamban és átrántott egy másik dimenzióba. Kapaszkodtam Udimuba, mintha magammal akarnám vonni oda, abba a csodavilágba. Zihálva hajolt a nyakamhoz. Nem kellett kérnie, tudta, hogy engedem és én is ezt akarom. Szemfogai átdöfték a bőrt az ér felett és hosszú kortyokkal tobzódott a véremben. Közben engem újra elragadott a mámor és az ölemben megint összerándultak az izmok, de most Udimu is velem tartott és együtt zuhantunk a fényességes semmibe.
 És, ha már vámpírszex... akkor ez a zene... 😋

A Morwen sorozat kötetei:
1.  Bukott angyal
2.  A hóhér vére
3.  Lángoló máglya
4.  Sápadt árnyak
5.  Üldözöttek
6.  Az aranymaszk
7.  Fekete kristály
8.  Megtorlás

Valamennyi rész elérhető itt igen baráti áron:
https://publioboox.com/ashleycarrigan


2 megjegyzés:

  1. Életem első olyan sorozata, amelyet egymás után, más könyvet nem beiktatva (sokszor párhuzamosan kettőt is olvasok) olvastam végig, egyszerűn faltam a sorokat és nem bírtam letenni. Jónéhány éjszaka bánta, de megérte. Szeretem ezt a témakört, persze csak ezt a szolidabb fajtát :) Aztán sorban jött a többi könyved is, mindet szeretem, de ez a sorozat a szívem csücske :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. :) Iszonyatosan sok élményt adott nekem is a megírása. Rengeteg dolog volt, amit a saját életemből csempésztem bele és vicces volt, hogy rajtam kívül nem nagyon tudja más, mik azok. Akkoriban még kristálytiszta passzióból írtam, nem volt semmilyen kockázata. Nem volt súlya, mert nem is sejtettem, hogy egyszer tényleg kiadásra kerülnek. Ma már ez hivatás lett és sokkal óvatosabban kell írnom. Nem mintha ma nem okozna pont ugyanannyi örömöt.

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: