Látogatók

2020. február 21., péntek

Mézesmadzag

Az oroszlán árnyékában után most a Negin második részére várok. 
Arra, hogy átmenjen a kézirat a szigorú elbíráláson és majdan ti is olvashassátok és megtudjátok, hogyan folytatódik Negin sztorija a Tűzvarázslóban.

Addig is egy kis kedvcsináló:
  
  „Negin elsápadt.
  – Nem vagyok gyilkos!
  – A katonám vagy. Erre tettél nekem fogadalmat, amikor beleegyeztél, hogy engem szolgálsz.
   – Kiábrándító. – Negin összekulcsolta a kezeit az asztalon és az ujjaira meredt. – Tudtad jól, hogy nincs más választásom. Visszaéltél a helyzettel – nézett fel.
 Nergal állta a tekintetét.
  – Bolond lettem volna elszalasztani az alkalmat.
 A lány ajka megrándult.
   – George-ért a lelkemet is eladtam volna az ördögnek. Úgy tűnik, valami ilyesmi történt.
 Nergal elhúzta a szája sarkát.
   – Maga az ördög is szívesen vette volna ezt az önfeláldozást.


2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus volt az első rész, imádtam minden sorát. Türelmetlenül várom a második könyvet. Remélem nem kell sokáig várni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ágika!
      Nagyon köszönöm.
      A kiadó döntésén múlik. Én is nagyon várom, hogy olvashassátok.
      Bízom benne, hogy a 2. részt is szeretni fogod!

      Törlés

Írj megjegyzést: