Látogatók

2018. december 5., szerda

Karácsonyi könyvbemutató és dedikálás Budapesten

Könyvbemutató és dedikálás!

A Könyvmolyképző Karácsonyi Csillagszóró rendezvény keretein belül, 2018.12.15-én, szombaton  16.00-tól lesz a Suttogó-völgy könyvbemutatója az Alexandra Könyvesházban Budapesten, a Nyugati tér 7-ben.

Örömmel jelenthetem, hogy Kelly ( Kelly és Lupi olvas könyvesblog) lesz a beszélgetőpartnerem. Mivel nagyon régóta ismerjük egymást, így kevésbé izgulok, mint tavaly. Talán...

Szó lesz a könyvvel kapcsolatos kérdésekről, mit hogyan és miért műveltem a századeleji sztoriban és tőlem szokatlan módon miért éppen ezt a témát lovagoltam meg ezúttal? Honnan is vettem a bátorságot, hogy olyan műfajba vágjak bele, ami látszólag fényévekre áll a korábbi és az azóta megírt könyveimtől? Csevegünk a jövőbeni tervekről és pár műhelytitokról is.

Utána dedikálás lesz a földszinten. 

Gyertek! Ünnepeljétek velem együtt az új Arany pöttyös "gyermekemet"! 
Nagyon sok szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!

Minden kedves hölgynek egy Mr. Francis Gray-t az ünnepekre! 😜
Üdv!
Ash