Látogatók

2017. november 3., péntek

Ki nyerte a borítóterv pályázatot?

A Facebook-on lezajló pályázaton induló fotók közül kiválasztottam a legjobb 5 borítótervet az Ikrek hava című könyvemhez.
Részben azok a tervek kerültek be, amelyek a legtöbb szavazatot kapták, és amelyik nekem tetszett a legjobban.👍
Ezt az 5 képet elküldöm a kiadónak és esélyt kapnak, hogy indulhassanak az igazi borító kiválasztásakor a végső döntéshozatalnál.
Sok szép képet kaptam. Jó érzés volt látni a lelkesedést. Ügyesen és kreatívan használták fel a megadott támpontokat. Szép érzelmes képeket választottak, mások pedig bátran nyúltak az élénk színekhez.🙂
Voltak, akik egészen döbbenetes energiát fektettek az alkotásba és több képet is küldtek. Őket külön köszönet illeti.❤️😘
Mivel egyetlen nyertes képet kell kiválasztanom, így nehezen döntöttem a sok jó munka között. Végül Koronczi Diána képét választottam. 
Diánanak szívből gratulálok! ❤️

 

A többieknek hálás köszönet a lelkes részvételért, a sok szép képért!
Remélem, a következő könyvem terveihez is lesznek ötleteitek a jövő évben.
Ebben a mappában megnézhetitek a kiválasztott 5 borítótervet: