Látogatók

2017. július 7., péntek

2017 Féléves zárás: TOP5

Kelly és Lupi oldalára felkerült a 2017-es Féléves TOP5.

Nagy boldogságomra helyet kapott a listán az Árnyjátékos is.

http://www.kellylupiolvas.com/2017/07/2017-feleves-zaras-top5.html

Köszönöm szépen!

Kellyhez hasonlóan én is nagyon, de tényleg nagyon és szívből örültem a Könyvhéten való személyes találkozásnak. Végre!
Tudjátok, hiszen sosem titkoltam, hogy Kelly azóta támogatóm és barátom, mióta jó vaskos hét évvel korábban elkezdtem az írásaimat blogon leközölni. Akkor valahogyan rám talált. Azóta is tart a kapcsolatunk és végig drukkolt és önzetlenül segített nekem, ahol módjában állt.
Köszönettel tartozom neki, amiért a teljesen ismeretlen, önjelölt írót felkarolta és szüntelenül figyelemmel kíséri az utamat. 💋💜

Lessétek meg, Kelly mit írt!

Olvassátok az Árnyjátékost (és a többi könyvemet is), - írjatok róla a Moly-on vagy akár nekem véleményt, - hogy a kiadó ezután is bizalmat szavazzon a további munkáimhoz és zöld utat kaphasson a következő regényem is!

Köszönettel:
Ashley ✌