Látogatók

2017. június 3., szombat

Három az egyben

Sziasztok!

Negra említette meg ma egy beszélgetésünk közben, hogy egy év alatt három könyvet írtam.
És tényleg! Ezzel minden eddigi teljesítményemet felülírtam. Annyira lefoglalt a munka, hogy nem is számolgattam. De így már értem, miért dobta le az ékszíjat az agyam... LOL!

Elsőként az Árnyjátékos lett kész.
Ez gyönyörűen halad az útján.
Ne feledjétek! 06.10-én a Könyvhéten jelenik meg! Velem együtt.
Innen már ti jöttök.

Másodikként az Igézők II. része jött.
Vaskos és komplikált történet volt.
Nekem szívügyem, hogy ezzel is történjen valami a kiadás irányában.

Harmadik pedig a friss Ikrek hava.
A tesztolvasók közül már hárman végeztek. Nem titok, bejön nekik.
Ha a kiadó elfogadja, akár ez lehet a fenyőfa alatt.
Szeretni fogjátok. 😉






Ez fért bele egy kerek évbe.
A következő pedig indul az új könyvötlettel....