Látogatók

2017. május 6., szombat

Árnyjátékos

Sziasztok!

Oké, most már hivatalos, így hozhatom a hírt:
Az Árnyjátékos című regényem kiadásra kerül a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában.

Ha minden munkafolyamat időben elkészül, akkor már nyáron az Ünnepi Könyvhéten megjelenik.
Lehet drukkolni, hogy sikerüljön!

Akik régóta velem vannak és figyelemmel követik, amit művelek, tudhatják, milyen hosszú volt az út.
14 regényem jelent meg a Publio Kiadónál, de ez lesz az első, amit könyvesboltokban is meg lehet vásárolni bárhol az országban.
Ez nekem teljesen új élmény lesz.

Egy író számára (aki eldönti, hogy már nemcsak a fióknak ír) ez az egyik legvágyottabb cél, a másik, hogy az olvasók kedveljék a művét.
Nagyon boldog vagyok, hogy eljutottunk idáig és izgalommal nézek az együttműködésünk elé.
Itt meg kell jegyeznem, hogy ennek a fantasztikus fordulatnak a megvalósulását Katona Ildikónak, a KMK vezetőjének köszönhetem, aki bizalmat szavazott nekem.

Az Árnyjátékost tavaly nyáron fejeztem be.
Van valaki, aki emlékszik még rá?
Azóta megírtam még másik két könyvet és már a következőn jár az eszem, így most nekem is kicsit újdonságként hat majd a hangulata.

Ha lesznek új hírek, borító, akkor hozom.

Hogy mit tud az Árnyjátékos?

Az Árnyjátékosban senki sem az, akinek mutatja magát, senki sem játszik nyílt lapokkal.

A gyanú, mint a regény egyik szereplője, állandóan ott lopakodik az árnyékban és súlyos kérdéseket sugdos az Olvasó fülébe.

Kételyek, váratlan szövetség, árulás, hűség és szenvedély - ezek a hozzávalói az Árnyjátékosnak, - minden, ami egy romantikus-erotikus regény esszenciáját adhatják, hogy kellően bizsergető élményt nyújthasson. Csempésztem bele egy kis akciót is, hogy az adrenalinszintet ne kizárólag a szenvedély tartsa magasan.
Meglátjuk, rátok milyen hatással lesz?