Látogatók

2017. március 4., szombat

Már dolgozom az új regényen.
Hihetetlen energiával tölt el ez a történet, pedig alig kezdtem el.
Majd kipukkad a szívem, hogy olyan hűséggel adhassam majd át nektek ezt a romantikus, érzelmes és nehéz történetet, ahogy bennem lobog.

Rég volt, hogy a Két lépésre a mennyországtól című könyvemet írtam.
Rég volt, hogy ilyen tűélesen éreztem át, most nem akcióregény születik, hanem valami mély és fájdalmasan gyönyörű, ugyanakkor szenvedélyes történet tele érzelmi feszültséggel, elfojtással.
Ez nagyon más, mint fantasy világot teremteni, itt a lélek és a szív bugyraiba kell mélyen belemarkolnom és a lehető legfinomabb mozdulatokkal kiemelni, ami értékes és megrázóan szép.


Szeretem úgynevezett "hangulatteremtő képekkel" megtámogatni a fantáziámat. Segít az alkotásban, a sztorivezetésben. Most megmutatok nektek párat, mit is használok az Ikrek hava című új könyvemhez.

Műhelytitkok a' la Carrigan.

A főszereplők, ahogy én látom őket. (Mindenki majd olyannak képzeli el a karaktereket, amilyennek szeretné a fejében látni.)