Látogatók

2017. január 15., vasárnap

Új hír!

Végeztem!

Befejeztem az Igézők második kötetét.
Éjszaka van, úgy fél három felé járhat...

Mintha kisütötték volna az agyamat.

526 oldal lett a kézirat.
07.02-án kezdtem. Majdnem hat hónapba került.
Az első kötetet 9 hónapig írtam. Szóval, ezzel picit jobb időt futottam.
Ez a 19. megírt könyvem.

Még nincs alcíme. Majd egyszer csak beugrik.

Aki olvasta az első részt tudhatja, hogy szó van egy párhuzamos világról. (aki nem olvasta, az magára vessen, mert valami tök jóból marad ki! ) Ebben a kötetben igen, tényleg beléphetünk Saranna-Skaa-ba. És apám, ott aztán néhány dolog nagyon máshogy megy. 

Most át kell az egészet olvasnom, azután kezdődik a begépelés, csiszolgatás.
Utána megy a tesztolvasókhoz- akiknek nem győzök elég hálás lenni, hogy minden kacatomat elolvassák, méghozzá töretlen buzgósággal. 
Azután pedig meglátjuk.

Mindig mondom, hogy a gépelés kulimunka, közben nyugodtan agyalhatok már a következő könyvemen és készíthetem a jegyzeteket, végezhetem hozzá a kutatómunkát.

Hogy mi lesz a következő munkám?
Annyit simán elárulhatok, hogy igazán szíveket szaggató romantikus és felkavaró történet. Azt nagyon szeretitek. Hát akkor, hadd szóljon!
Na, annak például már van munkacíme is. 'Ikrek hava'
Ez lesz a 20. regényem. Atyaég! Majd ünnepélyesen jól kiélem benne magamat, mármint íróilag.

Aki szerette a Két lépésre a mennyországtól című könyvemet, ezért is odáig lesz.

És most akkor a friss kép a rakás teleírt papírról.
Íme!