Látogatók

2015. december 25., péntek

Új projekt.

Miután lezártam a hosszú sorozatot, lassan a következő munkára koncentrálok.
Egyszerre két könyv jár a fejemben.
Ez így kicsit rumlis, még nekem is. 

Az egyik az Igézők második kötete, amit úgy látom a visszajelzésekből, hogy nagyon vártok. (Én is) Ez azonban meglehetősen nagy lélegzetű feladat, így nem fogom elkapkodni, mert nem szeretném, ha a minőség rovására menne az "akarás".

A másik könyv az Árnyjátékos munkacímet viseli. 
Valószínűleg ez jön a sorban.
Hogy milyen lesz? Nem tudnám konkrétan rásütni most egyik műfaj bélyegét sem - talán, majd ha elkészülök vele. Biztos, hogy nem tisztán romantikus, mert amint azt korábban már jeleztem, nem az én műfajom. Bár írtam ilyent, kettőt is, de berzenkedek újra ilyesminek nekifutni. Sorry!
Ez annál több lesz. Próbálom ötvözni mindazokat a belevalókat, amikkel eddig is zsonglőrködtem.

Ugyan még a magamnak kiszabott pihenési időt töltöm (ízületi gyulladás a karban és karácsony címszavak alatt), de már jegyzeteket készítek.
A fejemben pedig rendesen megy már mindkét történet. 

Számomra a könyvgyártás nem a hype-ot, a sikerhajhászást, nem a reklámot és az eladott példányok számát jelenti. Ezek keveset számítanak. Magát az írást szeretem, az alkotás folyamatát, ahogyan megszületnek a szereplők és kialakul a történetük. Szerencsés esetben a végeredmény találkozik az olvasók elvárásaival és kedvelni fogják. Kevésbé szerencsés esetben, megint magamnak írtam valamit. Nem igazán okoz bánatot, mert tőlem senki sem veheti el az élményt. Szándékosan írok olyan történeteket és olyan karaktereket, amik/akik ezzel vagy azzal kiakasztják a kedves olvasót. Okozzon csak feszültséget! A langyos víz halál unalmas.
A következő könyvemben is lesznek rázós helyzetek, hogy a kritikusaimnak legyen min élesíteni a karmaikat. Jó alapanyag lesz hozzá.
Akik szeretik az írásaimat, ők könnyen veszik majd ezt az 'akadályt' is.  ;-)