Látogatók

2015. április 18., szombat

Végre elérkezett a nagy nap, amikor láthatom a sok-sok hónapig tartó munkám eredményét.
Egészen pontosan kilenc hónapig írtam ezt a könyvet. Telve bizakodással és izgalommal, hogy az új agyszüleményem, a fejemben zsongó történet milyen fogadtatásra talál.

Ma megjelent az Igézők!!

E-book formátumban a Publio Kiadó oldalán megtaláljátok.


Ahogy azt már korábban a munkafolyamat során is említettem, ez egy új sorozat első kötete, amit a Morwen könyvek után elkezdtem.
Teljesen új szereplőket ismerhettek meg, mindannyian valamiért különlegesek.
Nem tudok idézetet betenni, pedig szeretnék, de akármelyik oldalról választanék, azonnal belefutnánk egy-egy spoilerbe, amit viszont nem szabad. :)

Ismerjétek meg az IGÉZŐK szereplőgárdáját és kezdő történetét!

Megrendelhető itt:
http://publioboox.com/hu_HU/igezok




Jó szórakozást kívánok és örömmel fogadnám, ha véleményt írnátok nekem róla.

Köszönöm!

Üdvözlettel:
Ashley

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, Ash!
    Szerintem ez a sorozat is legalább olyan ígéretes, mint Morwenéké :)És azt kívánom, hogy ezzel is olyan sikereket érj el, mint a "Két lépeésre a mennyországtól" c. regényeddel.
    Negra

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen!
    Köszi szépen! ♥
    Puszi!

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: