Látogatók

2014. július 3., csütörtök

Üdvözlet Mindenkinek!

Hírek!

Változások történtek/történnek.

Hoztam egy döntést, amivel reményeim szerint, kicsit kimozdítom, de legalábbis egy új lökést adok a Morwen-sorozatnak.

Ettől a naptól vége az online olvasási lehetőségnek és zároltam a Morwen-sorozat blogjait.

A döntés oka mezeien egyszerű. A statisztikai mutatók alapján látszik, hogy a blogokat már nem keresik fel az olvasók. Ezért nem parkoltatom tovább ott a 7 db könyvet. 

Mindenkinek, aki elolvasta nagyon köszönöm és külön köszönöm a hozzászólásokat. Sok kedves új ismerőst és barátot szereztem a blogok révén. Titeket továbbra is megtartanálak. 
Ez csak az online közlés végét jelenti, de nem az írásét!

A Morwen könyvekkel további terveim vannak. Magánkiadásban először e-book formájában kerülnek megjelentetésre, sorban mindegyik kötet.
Mindig hírt fogtok kapni a megjelenésről.
Remélem, akik szerették ezeket a könyveimet, a karaktereket, akik mára már alaposan hozzám nőttek, akár még e-book formájában is talán egyszer majd elolvassák újra, vagy ajánlják másoknak.

Beígértem a 8. befejező részt - ami majd el is fog készülni - ennek az elejét biztosan blogon közlöm. ( Valószínűleg a végén ez is e-bookban jök ki.) 

MIndig ezt szerettem volna - már az első rész megírásakor 1999-től fogva - hogy Morwen és a társai igazi könyvalakban létezhessenek. Most rálépünk erre az útra... Végre! :)

A könyvek új külsőt kapnak, új borítót, trailert. 

Tartsatok velem továbbra is! Jó lesz, meglátjátok!

Üdv!

Ash







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj megjegyzést: