Látogatók

2013. május 20., hétfő

Karakter kérdőív 2.

Sikerült Melkort is rávenni a válaszadásra. 
Meglepően együttműködő volt.


Tehát: Újabb 100 válasz, ezúttal Melkortól.

Karakter-kérdőív: Melkor

1. Hogy hívnak? Mi a beceneved?
Melkor
Becenevem nincs. Álneveim mindig voltak, ezeket nektek találjuk ki, hogy haszontalan ám számotokra valamiért fontos okiratokat mutathassunk fel.


2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod?
Háromezer-hatszáz körül. Hajszálra pontosan nem tudom. Küldenél ajándékot?

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy?
Egyiptomban. Nincs állandó lakhelyem, fészkeim vannak a világban, ahol éppen tanyázok. New York, San Francisco, és még pár helyen.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük)
 A teremtőm Udimu, jelenleg ő a Tuat ura, a mi Ozíriszünk.

5. Van testvéred? Ha van(nak), akkor milyen/milyenek?
Dióra és még néhány. Vének, mint én.

6. Mi a foglalkozásod?
 Voltam én már minden. Szívemből választott szakmám a szobrászat.

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod?
188 cm. A súlyomat sosem figyelem. Nem fogok elhízni.

8. Milyen színű a hajad? És a szemed?
Hajam sötétbarna, majdnem fekete, szemem szürke.
  
9. Melyik fajba tartozol?
Hölgyem! Örömmel megmutatom *szívdöglesztően mosolyog* ( Aúcs!)

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol?
 Jelenleg azokéba, akiknek nincs okuk panaszra.

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint?
Úgy tűnik, az vagyok.
  
12. Hogyan öltözködsz?
Visszafogottan, lezserül.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod?
Semmi ilyesmi. Sok sérülésem volt, de egynek sem találnád a nyomát a testemen, - már ha  alkalmad nyílna rá, hogy ezek után kutass.

14. Allergiás vagy? Szenvedsz valami betegségben? Van valami sérülésed?
Allergiás a hülyeségre vagyok. A másik két kérdésre válaszként szolgáljon a puszta tény, hogy az vagyok, ami.
  
15. Jobb vagy bal kezes vagy?
Jobbkezes.

16. Milyen a hangod?
Milyennek hallatszik? Mély, érett – innen belülről.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz?
Előfordul, hogy régies kifejezéseket használok. Mentségemül a koromat hoznám fel.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést!
Gyorsan mozgok, nem tévesztek, szigorú döntéseket hozok.

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt?
Mi?! Normális rendszerességgel. Használok.

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)?
Nézz rám! Ez az átlagos kifejezésem. Ne akard tudni, milyen, amikor dühös vagyok! A boldog képemet privát alkalmakra tartogatom.

21. Használsz testbeszédet? Hogyan?
Mindenki használ. Én is. 

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik?
Biztosan. Nem jegyzetelek. 

23. Mi a legelső emléked?
Nehéz kérdés. Vannak emlékképeim az ókori halandó életemből, bár ezek inkább csak foszlányok.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni?
Az élet – jelen esetben, a kárhozott élet  - a legnagyobb és legbölcsebb tanítóm.

25. Hol tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre?
Udimu adta át a képességeit és a tudását. Örökké hálás leszek neki.

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban?
Nos, ha jól sejtem, boldog gyerekkorom volt. Annak kellett lennie. 

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz?
Szobrászmester - aztán apám kívánságára katonának neveltek. Később ennek sok hasznát vettem a túlélésben.

28. Mikor és kivel volt az első csókod?
*hátradől és merengve mosolyog* Kedves Ashley! Túl rég volt. Rémlik egy karcsú nagyon fiatal szép egyiptomi leányzó… Korán értünk, rövid volt az élet akkoriban.
Borzasztó rég volt. 

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted ez a szüzességedet?
Ez egy felesleges kérdés. Úgy sejtem, nem te találtad ki, ahogy a többit sem.

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással?
Udimu, apám a vérben. Az ő teremtője volt a korábbi Ozírisz a Tuatban. A felmenőim dicsőséges vámpírok. Büszke vagyok rájuk.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben?
Rengeteg van. Számolatlanul tudnám sorolni és itt ülhetnénk jó néhány éjszakán át. De én előbb-utóbb megéheznék… Nem volna jó, ha te kerülnél az utamba.
Nyugi! Csak hatásvadászkodok.

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek?
Ebben a témában kissé elfogult vagyok. Jelenleg Rá vagyok büszke, Morwenre, hogy olyanná fejlődött, amit remélni sem mertem első pillanatban. Mindegy, mi történt, a lényegen nem változtat.

33. Mit bánsz a legjobban?
*elkomorul, kinéz az ablakon a sötétségbe* Ha fájdalmat okozok annak, akit a legjobban szeretek. Ezt a legnehezebb helyrehozni.

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled?
Szerintem, nincs ilyen listám.  

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok?
Vannak. Lehet titkok nélkül csinálni ezt az egészet?

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál?
Természetemből adódóan majdnem minden gonosz bizonyos értelemben. Inkább úgy mondanám, esztelen hülye voltam, amikor megcsaltam Őt. Nem, nem érte meg! Megbűnhődtem érte.

37. Mikor féltél a legjobban?
Az életemet nem féltem, de van olyan, akiét igen. Ez így érthető? Mi nem beszélünk a félelemről.  

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová?
Mást sem teszek, kedvesem.  

39. Melyik nemhez vonzódsz?
Dacára a sok-sok évemnek, javíthatatlanul hetero vagyok.

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista?
Realista. Kénytelen vagyok annak lenni. Az álmodozás nem nekem való.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben?
Nem. Régen több istenhitre neveltek. Aztán jött a vér. Azóta semmi másban nem hiszek.

42. Hiszel a túlvilágban?
Nem.  

43. Mitől rettegsz a legjobban?
Hogy az enyéim elfordulnak tőlem. Volt már benne részem.

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért?
Hamar dühbe gurulok, ez tény. A kiváltó ok változatos lehet. A veszteség elszomorít. A boldogság…nos, ez privátkérdés.

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók?
Vegyesen, de erős hajlamuk van a gonoszságra, amint a megfelelő eszköz a rendelkezésükre áll. Ugyanolyan esendők, mint mi.

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod?
Nem érdekel egyik sem.

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról?
Attól függ. Egyiket sem ítélem el. Képmutatás lenne, hiszen mindegyiket űztem már.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed?
Nem tapasztaltam ki a határokat, de eléggé tudok ragaszkodni az álláspontomhoz.

49. Mennyit ér neked a pénz?
Jó, ha van. Sokat segít, a kényelmünk eszköze.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet?
Ha fokhagymát vacsorázik, mielőtt velem összehozza a rossz sorsa.

51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért?
Azt hiszem, igen. Bár jobb szeretem, ha az önző igényeim érvényesülnek.*rövid vigyor*

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban?
Mindig volt rá hajlamom, hogy higgyek effélében. Mióta Őt ismerem, ez többé nem kérdés.

53. Babonás vagy?
Nem.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét?
A hit egy lelki mankó. Akinek égető szüksége van rá, éljen vele.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal?
Igyekszem palástolni.

56. Előítéletes vagy?
Igen és hidd el, gyakran okkal!

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért?
Halandó egy sem.
A nejem a legfontosabb. *bólint, mintegy önigazolásként*

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért?
Udimut és Morwent. Hogy miért? Mert mindketten kiválóak a maguk nemében. Csodálom őket, de ha ezt Morwen elolvassa, félek, elbízza magát.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki?
’azasszony’ Mernék mást mondani?  Tényleg ő az.  *nevet* (Istenem!!) 

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod?
Nem vagyok haverkodós típus. Igaz barátom ijesztően kevés van. Udimu a legigazibb.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal?
Míg nem lépik át az általam kiszabott határt, semmi gondom velük.

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal?
Igyekszem korrekten. (úgy néz, hogy muszáj a jegyzeteimbe temetkeznem)

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt.
A régi dolgokról úriember elegánsan nem fecseg. A jelenlegi menthetetlen állapotom pedig a válaszaimból tisztán látszik, nem? *kacsint*

64. Mi az eseted?
Az a megátalkodott latin szélvész az esetem.

65. Milyen közel állsz a családodhoz?
Nagyon. Ha így utánaszámolok, egész csinos kis klánná fejlődtünk.

66. Szeretnél megházasodni, családot, gyereke(ke)t?
Megtettem. A „gyerekvállalás” kérdése még nem is került terítékre közöttünk. Jut eszembe! A sajátjaimon kívül, van egy nevelt fiam, Tristan.

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust?
Dehogy vitázom! Mi lehet, amiről nekem egy halandóval vitáznom volna érdemes?

68. Beszélő vagy hallgató vagy?
Ha jól beszélnek, szívesen meghallgatom. Jómagam nem beszélek túl sokat, főleg nem feleslegesen.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben?
Hosszú időbe.

70. Haragtartó vagy?
Igen. Nem túl kellemes tulajdonság, mégis így van.

71. Vezéregyéniség vagy?
Nem kifejezetten. Ha elvárják, az vagyok.Komolyan veszem magam.

72. Szereted a csapatmunkát?
Kevéssé.  

73. Milyen jól fejezed ki magad?
Te mit gondolsz? Ezt nem nekem kell megítélnem.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat?
Hamar. Elárul a szagotok, a pillantásotok, a szívetek ritmusa.

75. Érdekel, mit gondolnak rólad mások?
Nem.  

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid?
Természetesen. Begyűjtöttem néhányat az elmúlt évezredek során.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Kajád?
A véren kívül? Morwen.
És, ha már szín, akkor a fekete.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted?
Kedvelem a színházat, jó zenét, könyveket, filmeket.
A szobrászkodás a hobbim. Sajnos, ritkán művelem.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem?
Egyiket sem. Néha egy-egy ital becsúszik. Nem ezek okoznak élvezetet.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét?
Ahogyan bármelyik másik estét. Jön, ami jön.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod?
*lehajtja a fejét* Erről itt most nem beszélek. Akinek hallania kell, annak személyesen akarom elmondani. Vagyis, no comment. Bocsánat, Ash!

82. Mennyi ideig tudsz figyelni?
Ameddig érdemes. Rád sokáig. *az iménti komor pillanatot, sikeresen korrigálja egy kedves mosollyal*

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek?
Nevetek, amikor ingerenciám támad és kedvelem a jó humort.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged?
*vállat von*

85. Hogyan bírod a stresszt?
Valahogy begurulok tőle.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó?
Tökéletes gyilkoló gép vagyok. Ez művészeti ág?

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket?
Nincs kontaktusom velük.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel?
Próbálok én tervezni… aztán mindig spontánnak kell lennem.
A mi életünk nem tervekre épül.

89. Mik a rigolyáid?
Olyanom nekem nincs.  ( Aha! Morwen erről biztosan mást mondana. - a szerző megjegyzése)

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb?
*morfondírozó képet vág, vigyorog, aztán elkomolyodik, megint töpreng* Mi is volt a kérdés? Mindenben jó vagyok. *nevet* De tény, hogy a türelmetlenségem a gyengém.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Nincs ilyen. Rendben vagyok így.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló?
Nem osztom meg minden gondolatomat. Lehetnék nyíltabb.

93. Szereted magad?
Igen.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne?
Nincs.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben?
Mivel nem tudom meg nem történtté tenni a dolgokat, megpróbálom visszanyerni, amit elvesztettem. Sikerülnie kell.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
Mint említettem, nem tervezünk. Reményeim vannak, de azokat megtartom most magamnak.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni?
Nem szeretnék. Ha eddig elhúztam, megy ez még tovább is.  

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál?
Hogy voltak jó dolgok is, amiket elkövettem.

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni?
Morwen ezt szeretni fogja! Hirtelen haragú, szigorú és belátó. Igen, ez utóbbi is igaz.

100. Melyik három szóval írnának le mások?
Rugalmatlan, féltékeny, és nem tudom, mi volna a harmadik. Legyen valami pozitív is! Vonzó.
Az vagyok, nem?  


Igen, Melkor. Nagyon is.
Köszönöm a türelmedet.

2 megjegyzés:

  1. A 95. kerdesre adott valasz erdekes , ugy latom Ash durva dolgokat tartogatsz meg szamunkra.
    Amugy nagyon jora sikerultek ezek a kis interjuk,jot szorakoztam.Koszi:))

    VálaszTörlés
  2. Még csak nem is sejted... :)

    Nem is úgy mondanám, hogy durva dolgok, inkább szomorúak.

    Az interjúk nekem is tetszettek, bár a kérdések bugyuták.

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: