Látogatók

2011. december 29., csütörtök

Kedves Olvasók!

Nézzétek, milyen szépen halad az első regényem, a Bukott angyal látogatottsága!

13 000 !
Photobucket


Tavaly ősszel nem is mertem remélni, hogy valaha akad ember, akit érdekel majd ez a könyv és bárki képes lesz elolvasni. Nagyon izgultam, amikor elkezdtem feltölteni a fejezeteket. Vívódtam, van-e értelme.

Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy időt szán az én Bukott angyalomra!

Külön köszönet a támogatóimnak, akik kitartanak mellettem és segítenek másokkal is megismertetni a történeteimet. Nélkülük a folytatások nem kerültek volna fel.

Örülök a 13 000 látogatónak. :) Szerintem, megér ez az alkalom egy pezsgőbontást. Nekem nagyon is!
Cheers!

Ash

6 megjegyzés:

  1. Gratula:))))
    Bittersweet miről szól? Besorolást kérek elsősorban, ha nem vagy beszédes e téren:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Egy kis horror, egy kis misztikum. Sorozatgyilkosság- az elkövető főszereplésével, aki mindössze 18.

    VálaszTörlés
  3. Ash, szívből gratulálok :)
    A látogatottságod még nagyobb is lenne, ha tudnának az oldaladról. Én is véletlen találtam rá már egy éve (atyaég, hogy telik az idő :P), de azóta hirdetem, ahol csak tudom :)
    Én is koccintok veled egyet virtuálisan és eredményes új évet kívánok: neked a kiadók szempontjából (is), nekünk, olvasóidnak meg sok-sok igalmas történetet tőled.
    BUÉK: Negra

    VálaszTörlés
  4. Húúú, ez jó lesz. Pont a Fénytörés c. könyv is ezt a témát ígérte, aztán nem az lett a történetből, szóval én vevő vagyok:)))

    VálaszTörlés
  5. Negra!

    Köszi szépen! Teljesen igazad van.
    Én is minden jót kívánok az új évre! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Kelly,
    Nem ismerem ezt a könyvet, majd utána fogok nézni.
    Azért elég kényes téma ez a befogadhatóság szempontjából. Majd meglátjuk...
    Puszi Neked is!

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: